2014 m. rugpjūčio 20 d., trečiadienis

Kaktusai

Vieną dieną, mano vyras pareiškė, kad kiekvienas vyras namuose turi auginti kaktusą (?).
Hm, nors tokio noro kilmės priežastys ir motyvai man sunkiai suvokiami, bet ko nepadarysi dėl mylimo žmogaus:)

Taigi, mūsų namuose atsirado naujų kaktusų, kurie, matyt, visiškai nepatenkinti tuo, kad iškeliauja iš mylinčių šeimininkų, jau nuo pirmo jų iškrovimo iš dėžės subadė man pirštus:( 

Taigi, pilnais pirštais pašinų, aš irgi parodžiau savo charakterį ir kol kas neįsileidau jų į namus, o palikau už durų:)



Nors už tų durų neliūdna, nes kompaniją jiems palaiko vasara besimėgaujančios kambarinės gėlės.

Kalėdiniai ir velykiniai kaktusai spėriai leidžia naujus lapelius, o vienas net sugalvojo pražydėti.



Pirmą kartą mano auginamos pelargonijos nors ir nerodo ypatingo augimo, bet žydi be pertraukos.




O vaisius saulėje nokina klementinas.
Vargšelį buvau pamiršus palaistyti, tai lapija šiuo metu irgi atsinaujina:)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą